کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر
توسط ۶۵ نفر دنبال می شود
 ۱۴ نفر را دنبال می کند

پوشش زنده ویدیویی و متنی رویداد سوار ابرها ۹۸ [ امشب ساعت ۱۹ ]

پوشش زنده ویدیویی و متنی رویداد سوار ابرها ۹۸ [ امشب ساعت ۱۹ ]

ابر آروان در چهارمین رویداد سالانه خود با نام سوار ابرها در حوزه‌ی فناوری‌ ابری قصد دارد از آخرین و جدید‌ترین محصولات این شرکت رونمایی کند. این رویداد در رویال هال، هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار می‌شود.

ابر آروان در سوار ابرهای امسال و با حمایت بانک پاسارگاد و هلدینگ فناپ، در کنار اشتراک دستاوردهای محصولی و توسعه‌های زیرساختی خود، به بیان طراحی، پیچیدگی‌های فناوری و دانش به‌روز حوزه‌ی ابری خواهد پرداخت. پیرو صحبت‌های انجام شده، ابر آروان قصد دارد در بخش‌هایی از این رویداد به چشم‌انداز ابری، سکوی آرزوهای بلندپروازانه و فرهنگی که پشتوانه‌ی تمام این آرزوها است، بپردازد.

رویداد سوار ابر‌ها یکی از جذاب‌ترین رویداد‌های فناوری در داخل ایران است. این رویداد با حضور توسعه‌دهندگان و کسب‌وکار‌های مختلف، بیش از گذشته رنگ‌ و بوی فناوری به خود گرفته است. به رسم سال‌های گذشته، رویداد به‌صورت ویدیویی و زنده پخش خواهد شد که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید اما برای علاقه‌مندان، دیجیتال به‌صورت زنده در قالب لایوبلاگ نکات و صحبت‌های مهم را منتشر می‌کند. جزئیات این رویداد به‌صورت لحظه‌ای در همین پست اطلاع‌رسانی می‌شود.

پوشش زنده ویدیویی

پوشش زنده متنی

اخبار تکمیلی در صفحه‌ اصلی دیجیتال منتشر خواهد شد.

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید
کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋